lunes, 21 de junio de 2010

ginkgo biloba 3


Tercer any que tinc els dos ginkgo's regal del meu oncle, un per a cada neboda, la meva cosina va llençar el seu quan li van caure totes les fulles i el pobre arbret estava en hibernació, jo vaig trigar dos anys a ensenyar-li a la meva germana que no estaven morts i que a l'any següent tindrien fulles.

És un arbre increible, vaig trobar un vídeo fascinant on es veien les cel.lules de Ginkgo en ple moviment.

He trobat aquesta pàgina on explica força bé les propietats i curiositats dels ginkgos.
Posted by Picasa

1 comentario:

salvasalom dijo...

Està be que retornes a la activitat, m'encanten els ginkgos, tinc un que ja vaig tindre que donar als meus pares per al jardí, sembrat per mi fa 10 anys que ja fa mes de tres metres i ara tinc un altre de fa dos anys amb una alçada de 1'5metres, és un arbre agraït i preciós a més de les seues peculiaritats.